jane the pain - inredning & sånt..

Jag drar till posten..syrran till US..

Kategori: Jag & familjen

Idag drar jag till posten för att hämta ut mina Jtp-Design posters.. Minns ni? Jag beställde 4 stycken sånna här..
Så jag antar att det är jag (och Filip..) som åker till Ikea och shoppar ramar i helgen. Tänk vad glad han ska bli...he he.
Idag åker även Lill syrran som ska till Staterna ifrån oss. Helt sjukt. Vi kommer liksom inte se henne på över ett år.. Felix sa i morse:
-Mamma om hon ska vara borta så länge kommer jag typ glömma bort henne..
Själv tycker jag att hon är ganska svår att glömma efter som hon är snäppet knäppare än mig.. Jag kommer typ böla när hon åker..USCH!
Jenny

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Hej där! Kul med alla dina fina saker i din butik! Ska handla gärnet hos dig så fort jag har en fet plånbok.... Funkar det bra med Klarna? Funderar lite på att skaffa det jag också! Men blir det inte knasigt om det är lång väntetid på att skicka ut produkterna? Ja fågelbad är ju fint, fick en massa ideer nu på sånna! Men ska kolla om dom är praktiskt genomförbara först... Och absolut visst kan jag banka in lite ord på era silverskedar! Ha det fint! Kram Lotta

    2011-05-05 | 16:34:55
    Bloggadress: http://iettlitethus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: