jane the pain - inredning & sånt..

Mode..för småkryp..

Kategori: Köptips..

Idag tänkte jag frångå inredning lite och gå in på mode.. Mode för småkryp..(alltså barnen)..Det finns så vansinnigt mycket fina barnkläder nu förtiden.. Men om man vill ha den allra coolaste/sötaste ungen så shoppar man sina barnkläder på www.oiidesign.se Dom har ofantligt många olika designmärken att välja på.. Priserna är humana och kläderna fantastiska.. Det är svårt att INTE klicka ihjäl sig när man går in på deras sida.
Visst är bilderna fantastiska.. Söta ungar måste ju ha söta kläder.. det finns ju inget annat..
Oj jag hittade visst 4 must have till Hilda... Jag menar..HUR ska hon klara sommaren utan dessa? En klänning till varje tillfälle heter det ju;)
Jenny

Kommentarer

  • Lina säger:

    Hej! Var det ditt fina hem med i Expressen? Jag läste om det hos min frissa! Vilket fint och roligt hem du har. Snyggt med roliga tapeter och tryck på väggarna. :)

    Kram

    //Lina

    2011-05-04 | 10:58:33
  • jenny säger:

    Svar:

    Lina- Ja det stämmer. det var mitt hem. Fast det har ändrats ganska mkt sen dess. Galentapeten är borta..

    2011-05-04 | 12:15:09
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: