jane the pain - inredning & sånt..

Romance..

Kategori: Inredning & inspiration

Håll i er.. Idag tänker jag bjuda på inspiration för er som gillar den romantiska stilen.. Jag är inget big fan av detta själv, även om jag kan tycka att det är fantastiskt fint hemma hos dom som fått ihop stilen. Det gäller att få ihop stilen så den ger ett skönt helhetsintryck..Det gäller ju iofs med alla stilar. Jag kommer ju snart bjuda på ett romantiskt reportage som kommer heta "Romance by Gudmors-Josse".. (om hon bara skickar bilderna....JOSSE!! rappa på!!!)
Vi börjar så här.. Jag har hittat den ultimata webshoppen för er som gillar denna stilen.
Ni hittar den HÄR.
Kram Jenny

Kommentarer

  • pysseliten säger:

    jag kan inte den stilen heller .Vet inte om jag kan någon stil alls har bara lite egen ,eller om jag hittar något som jag gillar hos någon annan :)

    2011-05-05 | 20:03:07
  • Karin säger:

    Fin inspiration!

    2011-05-06 | 11:10:30
    Bloggadress: http://minegeninspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här: