jane the pain - inredning & sånt..

Romance by Josse..

Kategori: Inredning & inspiration

Nu bjuder jag (eller egentligen är det Josse som bjuder) på romantik i lagom dos.. Välkomna hem till Gudmors-Josse..Hon har världens mysigaste trerummare i centrala Helsingborg..I like a lot!
I bokhyllan står Farmor och farfar.. FARMOR-grundaren till dom DOUBBLE..(skånskt uttal för dom dubble kakorna).
Och till sist så bjuder jag på Josse "her self in action"(hon skickade liksom en miljard bilder på sitt hem..men ingen på sig själv..TUR att jag kunde lösa det själv)..här fotad med en väldigt stilig karl i MUSTASCH;) Ja.. ni känner väl igen honom..eller?!
Alla ni som köpt prylar från min shop.. Ingen blir gladare än jag om ni mailar över bilder på era saker på plats i ert hem.. Jag använder gärna bilderna här på bloggen (länkar så klart till er som vill) samt i shoppen.
Kram på er..Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: