jane the pain - inredning & sånt..

Hemma hos Josefina..

Kategori: Inredning & inspiration

Josefina är en tjej som inte bor allt för långt bort ifrån mig. Jag har aldrig träffat henne men hon är nog en av mina mest trogna läsare.. I dag fick jag vansinnigt snygga bilder skickade från henne.. Hon har nämligen som jag världens snyggaste Modesty tapet:) Hon till skillnad från mig har flera stycken suuupersnygga modesty tapeter. Nu tycker jag att det ser ut som att hon borde skicka mer än bara bilder på tapeterna...så jag hoppas hon gör det.
Denna tapeten gillade jag nog bäst. Kolla golvet.. AVIS!
Frågan är om jag inte ska.....klickeliklicka..schyyyy säg inget till den skallige..Nej han skulle inte märka någon skillnad på om det kom upp en ny tapet eller inte..Han är liksom förblindad när det gäller nya frisyrer, kläder, skor, och framför allt inredning..Häromdagen tog han på Hilda en jättefin klänning som han inte kände igen..En super dyr designklänning..som kanske inte skulle användas på dagis..Nu är det bara att hoppas på att såsfläckarna går bort..Det är ju liksom lite bättre om man har lekkläder på dagis 8dom kan vara snygga iaf) och dyra designklänningar på kalas..och röda mattan typ..
Tillbaka till Josefinas snyggtapeter..
Och till sist denna.. men den käner ni ju igen från mitt hem..
Jag måste nog säga.. I love Josefinas hem!
Har du också ett hem som liksom faller i glömska. Maila gärna bilder till mig ( [email protected] )så kanske jag visar upp dom på bloggen:)
Tapeterna finns att köpa på www.photowall.se
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: