jane the pain - inredning & sånt..

Coola killar heter Ronny och har..

Kategori: Jag & familjen

Jag blev så himla glad idag..
Först för att jag hittade ett inlägg om mig och min shop, från Mamamekko som var så himla gulligt skrivet.
Speciellt det här:
Idag tänkte jag flagga för Jtp-Design. Jenny heter tjejen bakom denna nyöppnade webshop, hon driver även sedan några år tillbaka bloggen Jane the pain. En blogg jag alltid läser med ett leende på läpparna. Hon har humor den tjejen, och bjuder på sig själv. En "bli glad" blogg.


Hon hade använt dessa bilderna och några till.. Ni får kika in om ni vill se hela inlägget..Hon har själv en blogg som BÖR följas. Hon hamnade i min länklista så fort hon kommenterade här..Innan det visste jag inte att hon fanns.
-
Jag var tvungen att ropa på Filip när jag såg inlägget.. Han höll på att dö när han läste det där med humor..
Mamamekko..Du är min nya favorit i livet:)
-
Sen blev jag så glad för att Fru Sätterlund hade fotat massa underbara bilder på sitt fantastiska hem med massa produkter från min shop..
Ser ni? Den gröna allt i allobagen.. S:et ovanför brandsläckaren och Yes please tavlan..I like:)
-
-
Ni är så många som bloggat om mig och min shop, och jag är VANSINNIGT tacksam.. det hoppas jag att ni vet:)
-
-
Och till sist..blev jag så himla glad när jag hittade en ascool kille med musche i soffan (Filips kompis)..Alla coola killar har mustasch..Det är dessutom ASCOOLT att heta Ronny och ha musche.. Ronny har verkligen fattat grejen. Jag frågade om han inspirerats av mitt mustasch-inlägg som jag gjorde för ett tag sen. Men han sa att han inte sett det.. Jag tror dock inte på honom!
Tummen upp för Ronnys mustasch!
Kram Jenny

Kommentarer

  • Ronny säger:

    Hahahaha tack Jenny. Man ser hyfsat trött ut, frågan är om det är Tysklandsresan eller Sveriges tröttsamma spel i finalen som gör sig påmind.

    2011-05-16 | 11:49:42
  • Rebecca säger:

    Hej,



    Det var via Mamamekko som jag hittade till din sida! Kommer säkerligen att handla i din shop snart! Tack för en bra blogg!



    Hälsningar Rebecca

    2011-05-16 | 19:13:24
  • Mamamekko säger:

    Är säker på att många fler med mig älskar din humor :) Kul att se att shopen går så bra och att du får så mycket fin publicitet! Och kul att du börjat följa min blogg med ;)

    Kram kram

    2011-05-16 | 20:35:46
    Bloggadress: http://www.mamamekko.blogspot.com
  • jenny säger:

    Svar:

    Ronny- Mer mustasch åt folket:) Jag tycker inte alls att du såg trött ut. Kanske lite sur pga hockeyn..



    Rebecca- Du ser.. hejja Mamamekko:)Himla kul att du hittade hit.



    Mammamekko_-Tack. Jag tycker ju själv att jag har FANTASTISK humor;) Det var bra att du kommenterade här för då hittade jag ju till dig. Jag kände till ditt företag. Tror jag hittade det via Petran på Designinsight..Ni har fantastiska prylar.. Jag vill ju också börja trycka tyger.. och mer tapeter då..Men en sak i taget.

    Kram Jenny

    2011-05-17 | 16:57:00
    Bloggadress: http://www.jtp-design.se

Kommentera inlägget här: