jane the pain - inredning & sånt..

Vita ljusstakar på plats..

Kategori: Jtp-Design

NU har jag lagt upp ljusstakar i shoppen. Vita finns nu till beställning som ni önskat. Även den transparenta har kommit i en högre variant..Jag måste ju ha minst tre av allt.. så nu känns det mer komplett;)

Ljusstakarna är i måtten:
20 cm
25 cm
30 cm

Dom svarta och vita ljusstakarna är något dyrare än dom transparent.. Detta beror på att färgad plexi är dyrare i grunden..

Jag väntar ett lass nya tidningsställ, samt lite söta ugglor, fjärillar och en suuupersnygg klocka..Jag fotar förstås så fort jag fått hem det.

Jenny

Kommentarer

  • Carina Wehlin säger:

    Hej!

    Vi är jättenyfikna på klockan. Skulle den kunna passa hos oss?

    Vi behöver en i vårt sovrum, vi är ute efter en stilren där man även kan se vad klockan är på natten.

    Något att bita i för dig:-)



    Hälsn Gudmors Carina & Mats

    2011-05-12 | 22:46:15
  • jenny säger:

    Svar:

    Carina-Självklart skulle den passa hos er;) Fast just denna klockan som kommer (förhoppningsvis idag) är som ett litet hus i svart och vitt. Jag fotar så fort jag fått hem den. Däremot är det samma sak som med boksstället.. Det är bara att säga hur du/ni vill ha det så fixar jag det.



    Nästa vända, vad det gäller klockor. Har jag tänkt ta fram olika urtavlor i olika format med siffror i vinyl. Man kan även sätta siffror i plexi. Men om du ska se den på natten... jag vet inte, självlysande siffror är ju inte så snyggt. Men man kan ju göra en JÄTTEstor urtavla i svart med vita siffror. DÅ kanske dom gamla i sängen ser vad klockan är. Eller så skickar jag med en ficklampa som ni kan tända när ni vill veta vad klockan är;)



    Hoppas allt är bra. Tack så hemskt mycket för senast. Det var jättemysigt.



    Kram Jenny

    2011-05-13 | 08:50:20
    Bloggadress: http://www.jtp-design.se

Kommentera inlägget här: