jane the pain - inredning & sånt..

Uppdaterar önskelistan på begäran..

Kategori: Jag & familjen

Nu är det bara lite mer än en vecka kvar till att vi ska slå till med vår bröllopsfest. Vi har knappt hunnit fixa och planera någonting alls, bortsett från det man tänkt i hjärnan... Trots att vi har haft evigheters evigheter på oss så stressar vi med allt in i det sista. Men så är vi ju just sånna som väntar in i det sista. När vi väl gör någonting så gör vi allt på samma gång. Så nu har jag suttit dygnet runt i två dagar och planerat bröllop så ögonen blöder. Att jag dessutom tror att jag ska gå ner tio kilo, ta körkort (jag vet jag borde ha gjort det för en miljard år sen) och måla om alla golv på samma gång gör ju att stressen är liiite högre än vad som är sunt.
*
Men men.. Det ska bli så himla kul. Jag har världens bästa tärnor och världens bästa toastpar och Filip har världens bästa bestmans..så jag är övertygad om att det kommer att bli ett toppen partaj.
*
Tänk vad mycket det är att tänka på..
*
Som vi sagt tidigare har vi ju bara önskat oss pengar till vårt altanbygge.. Nu klagar dock folk så jag gör en fuling och uppdaterar önskelistan;)
Jag Vi önskar oss fem st sånna här från familyroom.se
Två st sånna här Ikea ps2012
Två st sånna här..Ikea Ps 2012
Massor av sånna här i svart, vitt och mörkgrönt (dom högre, blandat kurviga och raka) Familyroom.se
En st sån här.. Ikea Ps 2012
Sen önskar vi oss två st solsängar från JYSK.
Också vill jag VI ha denna!! I love.. men det vet ni ju:)
OM man frågar han den där andre här hemma så önskar han VI oss upplevelser. Typ musikaler, hotellövernattningar (utan barn;) inkl barnvakt och sånt. INTE bungyjump och ballongfärder!!
Fast allra helst vill vi ha en fullbordad altan..
Det saknas ju fortfarande ett tak, en vägg, trappsteg och sten runt allt..
Men.. allra viktigast är att ni kommer. INTE att ni har massa presenter med er.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Te säger:

    Vad är det för fel på PENGAR!!!!!!!!!

    2012-06-07 | 08:52:05

Kommentera inlägget här: