jane the pain - inredning & sånt..

Färgglatt..

Kategori: Köptips..

Ikväll ska jag sova över hos Felix.. Vi behöver lite mamma, barn tid. Så vi har bestämt att vi ska stänga in oss på hans rum för att leka, mysa, titta på tv och sova över.. Det ska bli jättemysigt:)

Så här i jultider är det nog inte många av er som läser bloggar.. Men jag skriver tills vi åker.. Sen antar jag att det blir lite glest under tiden vi är i Halmstad. Jag lovar att blogga så mkt jag kan..

Idag bjuder jag på lite färgglad inspiration från www.nuncinredning.se

Jag är sjukligt förtjust i dom gröna väskorna..
Röd kista i metall - OumaTrojanska hästen - litenGrön kista i metall, stor - OumaRöd kista i metall, stor - OumaTelefon svartHängare med svarta krokar

Jenny

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Vilken underbar mamma och vän du är! Hoppas ni får en mysig kväll!!

    2010-12-20 | 16:24:41
  • Alma säger:

    Sjukt snygga grejer det fanns på denna sidan då;)

    2010-12-20 | 18:03:49
  • Susanne säger:

    Men vilken skön idé! Hoppas att ni hade det jättemysigt igår och att ni fick en lite sovmorgon idag också kanske.



    Ha en underbar dag, själv ska man jobba och sen stressa ut och handla lite julklappar.



    Kram

    Susanne

    2010-12-21 | 07:06:17

Kommentera inlägget här: