jane the pain - inredning & sånt..

Vissa har visst inte handlat några julklappar än.....

Kategori: Köptips..

From nu kommer jag baaara blogga om www.wohnzimmer.se
Nä jag skojar..det är bara så att jag äääälskar shoppen så himla mkt.

Eftersom Filip fortfarande inte köpt någon julklapp till mig. Dvs OM man bortser från en vattenkokare i fel färg från Clas Ohlsson (han tror att jag inte vet..).. Så tänkte jag att det kunde passa sig att blogga om snygga prylar som jag gääärna skulle vilja ha.. OM det nu är så att man är pank och får lön dan innan julafton..SÅ FINNS DET NÅT SOM KALLAS FAKTURA! Jag ville bara vara lite extra tydlig.. Mina känslor för whonzimmer är ungefär dom samma som för filip..Allså kärlek på hög nivå<3

Deco Cactus Deco Cactus Deco Cactus
Bordlampa vridbar vitSatsbord vitlackSkrivbord StudiosusSidetable Newspaper

Klädkrokar vägg 3-delad spon vit Kudde Elegans fuskpäls vit 45x45cm

Allra helst skulle jag vilja ha hängaren längst ner till vänster.... En lapp där det står "kommer på posten inom kort" funkar bra;)

Kram Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: