jane the pain - inredning & sånt..

Rörigt värre just nu..

Kategori: Hemma hos mig..

Sitter just nu och fantiserar om att ha ett så här städat hem igen.. Denna tapeten gör sig liksom baaaara under städade former. Minsta lilla röra och man håller på att dööö,typ.
Just nu har vi slängt in ett skrivbord, flyttat matbordet och rört till massor. Bla för att ge plats åt en barrande julgran och en kontorsplats (nu när jag är egen företagare;))..

Jag har dock en plan över hur det här ska se ut framöver..DÅ ryker tapeten.. Tyvärr... Men när väggen försvinner funkar den inte längre..

matrum,tapet,ziggzagg,kartell,sideboard,babel,grön,matbord,läder,stol

Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    men vad säger du? Ska tapeten väck! Vad säger Filip? =) hehe duktig du är som orkar fixa och göra om så mycket!

    2010-12-17 | 11:30:17
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • jenny säger:

    Filip.. honom har jag inte pratat med.. Jag har bara önskat mig en fet väggrivning i julklapp.. Väggen som har det fuuulaste valvet i världshistorien..Om den försvinner kan jag göra ett jättelångt sideboard..med massor av förvaring. Plus att det blir mer öppet och snyggt. Zigg zagg väggen kommer då bli samma vägg som modesty och det passar ju inte. Så Modesty får vara kvar, resten blir vitt:)

    Kram Jenny

    2010-12-17 | 12:10:35
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Ulrika säger:

    Hejsan



    Va du är lik mig hahaha Jag tapetsera en fond vägg i vardagsrummet för några veckor sedan, och jag har liksom tröttnat eller ja vi skulle ha den hörnan till en läshörna med en liggfotölj, men nu har jag kommit på att jag istället ska ha en större soffa och då får ej nån liggfotölj plats. Och väggen brevid så har jag hål som jag spacklat över, ( vi har målade väggar) Som jag nu ska måla över. Min plan är nu att slinta med rollen OHP! Åh NEJ kom det färg på den tapeten hm! hahaha Fast då kommer min man säga tror jag AHA det gjorde du med flit haha. Snygg tapet förresten. Du är så duktig.

    2010-12-18 | 12:44:09
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
  • kajsa säger:

    Var kommer tapeten ifrån? JAg älskar den!!! Måste ha!

    2010-12-30 | 15:19:49

Kommentera inlägget här: