jane the pain - inredning & sånt..

Utan barn, med hjärna.....

Kategori: Jag & familjen

Jag var bara tvungen att slänga in lite mer bilder från Bolig magasin..(bilderna lånade därifrån) Det finns sjuuukt mkt inspiration att hämta..
Som lyset fra en brændeovn





Undrar ni hur det gick med arbetsplatsköpet?? Jo, då kan jag tala om att jag klev rakt i "FILIPfällan"..

Vi stod på Ikea som var fullt med folk..med två trötta, sura och skrikiga barn..Filip var också ganska sur och skrikig.. Han har en tendens att  bli det när vi åker till IKEA.. Dessutom har han aldrig en aning om vad jag pratar om när vi är där.. Oftast slutar det med storbråk vid lagerhyllorna.. Det är precis som om hans hjärna stannar kvar i bilen när vi kommer dit.. Allt vi diskuterat och pratat om hemma, samt bestämt att vi ska köpa.. det bara försvinner ur hans minne.
Så mitt i allt tjurande övertalade han mig att vi skulle åka dit idag istället SJÄLVA, utan barn, med hjärna.. Det lät ju fantastiskt.. Synd bara att det var LJUUUUUG!! Att jag aldrig lär mig.. Nu får jag troligtvis vänta till helgen.. Om jag inte hittar på nån bra strejk under veckan.. ( jag vet en viss strejk som brukar funka ganska bra....)UTPRESSNING och manipulation är det bästa;)

För att gnälla lite till.. så dök det inte upp en enda beställd julklapp i brevlådan.. grrrrr.. Jag som trodde brevlådan skulle vara överfull med postavier..
Antar att dom kommer imorgon ist då.


Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: