jane the pain - inredning & sånt..

Jane goes office lady..

Kategori: Hemma hos mig..

Äntligen har vi fått fart... Kontoret är under uppbyggnad.. Det ser ganska platt och tråkigt ut nu.. Men ack vad bra det kommer bli..:) Alla kan ju se vad som saknas.. MIN SIGNALLAMPA!!!!! Den skulle piffa upp alldeles lagom. OCH en ny dator......

Filip lever just nu under hot.. Han har nämligen ingen känsla alls för ordning och reda.. Jag har talat väldigt låååångsamt och tyyyydligt när jag sagt att denna kontorsplats inte ska överbelamras med papper, Elvis skivor och annat tjafs.. En enda kaffekopp här och det blir krig!



Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Hej Jenny!

    Jag har sett en liknande lampa (Signal)fast mycket större typ samma storlek som eran lampa i vardagsrummet i den gröna färgen på Kumlas Outlet vet ej vilket märke det är men den kostar 2400:-

    När jag såg den tänkte jag på dig direkt!

    / Josefina

    2010-11-29 | 13:07:09
  • Petran på designinsight säger:

    Ser ju ut att bli perfa det där! Förstår exakt vad du menar med prylar, fast själv har jag det problemet med skruvar och spikar! helt sjukt dom hamnar ju överallt!! fattas väl bara att jag kliver på en spik..men men får väl trösta mig att han faktiskt bygger en hel del grejor till mig =)



    kram Petra

    2010-11-29 | 14:00:58
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • jenny säger:

    Jaaa... det blir nog bra såsmåningom.. Planen är som sagt att väggen til höger ska rivas..Sen ska det byggas på med fler skåp åt det hållet, och bytas till en låååång bänkskiva.. sen..



    Finns det en möbeloutlet i KUMLA?? Det visste jag inte. VAR? Jag vet exakt vilken lampa du menar. Den är ur snygg. Hade gärna haft den här hemma OCKSÅ;)



    Kram Jenny

    2010-11-29 | 16:22:50
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Josefina säger:

    Hej igen!

    Jadu jag och beskriva vägar men men vi kör så får vi se om du hittar dit (jag är inte från Kumla så du inte dumförklarar mig) Om du åker motorvägen från Örebro och svänger in till kumla så åker du rakt fram i rondellen mot skogstorp sen kommer du till en rondell till då fortsätter du rakt fram då har du Lidl på höger sida och första avfarten till höger efter Lidl svänger du in på så ligger det där!!Kumlas Outlet möbler och heminredning heter det. Hoppas du hittar dit och att du hittar nått där ibland hittar man massor och ibland inget!!

    / Josefina

    2010-11-29 | 21:28:01
  • jenny säger:

    Det var bra förklarat. Jag hittar inte heller så bra i Kumla. Är ju inte heller från stan. Men jag fattar.. Vi bodde inte så långt därifrån.. Bodde på Genvägen 7 tror jag:)

    2010-11-29 | 23:53:25
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Josefina säger:

    Hittade du nått på färg&form föresten?

    Ska upp dit imorgon och shoppa loss om jag hittar nått vill säga...

    2010-11-30 | 12:01:58
  • jenny säger:

    Josefina..

    Näää jag hittade iNFENTING.. Jag blev jättebesviken. Vad tyckte du?? Hittade du något?

    2010-12-01 | 11:07:01
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • josefina säger:

    hej! nä jag vart sååå besviken på färg&form nedre delen var stängd pga vattenskada så jag var bara på övervåningen och det vara bara skit!! däremot så är ju så glad över att du hitta inmyhouse sidan för där har jag hittat mycke jag vill ha eller jag vill ha nästan allt där! gillar bokstäverna vill ha alla!

    Det vart mycke vill ha nu så det är bäst jag går in och beställer så jag kan säga jag har, jag har istället!!

    /Josefina

    2010-12-02 | 15:22:21
  • jenny säger:

    Vattenläcka?? Det låter ju inte bra.. Men du missade inget där nere. Det var bara massa brickor när jag var där. Total besvikelse..

    Visst har dom underbara prylar. Jag älskar shoppen.. Blev så glad när jag hittade den.

    Jag är en levande reklam pelare;)

    2010-12-02 | 15:43:04
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: