jane the pain - inredning & sånt..

Små utrymmen..

Kategori: Inredning & inspiration

Är ni bra på att nyttja pyttesmå ytor? Jag är nog inte det.. eller så är jag kanske det.. jag vet inte riktigt. Vi har liksom ingen pytte hall eller nåt burspråk mm.. Det enda pyttiga vi har är Hildas rum och vår lilla toalett..Varken Hildas rum eller lilla toan är klart.. Men vi får se. När allt är klart kanske det visar sig att jag är en stjärna på pyttiga utrymmen.. Här kommer iaf lite tis..
.
För er som har en ultra-mega-smal hall..som är oändligt lång..
Då kan kanske lack hyllor vara lösningen för era skor.. Det gäller dock att man inte har förstora fötter.
Eller har nui en genomgångshall/rum som ni tycker är för pluttigt att utnyttja.. Värför inte göra så här snyggt?!
I burspråket kan man fixa det så här snyggt.. I like..
Jag älskar E:et och R:et..är det nån som vet vart man köpa det så säg till mig:)
Bilderna kommer från Boligmagasinet..
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: