jane the pain - inredning & sånt..

Det går så där just nu...

Kategori: Jag & familjen

Det går så där på lill-toan just nu.. Den är grå och detaljerna är gula. MEN när jag skulle smälla upp min snyggaste tapet så började det bubbla sig. Underlaget pallar helt enkelt inte. Därför har jag bestämt att renoveringsgips ska få träda in. Då blir det ordentligt gjort (även om det är tråkigt...eftersom det kommer ta en miljard år). Dessutom slipper vi ful väven, och ist får vi fina släta väggar. Tanken är att spara en fulvägg för att sen manipulera Filip ytterligare så kan vi sätta spånt eller nåt annat kul på den väggen Det blir bra..SEN då;)
Jag har verkligen inte lust att spackla slipa och hålla på.. Kan en snäll målare komma förbi och göra em god gärning???
Mvh, En halvtjurig Jenny

Kommentarer

  • Tina säger:

    Men tänk så bra det blir när det är klart! Under tiden du tjurar kanske du kan gå in i min blogg och ge mig förslag på min hörna i hallen som jag håller på att göra om! KRAM!

    2011-02-24 | 20:27:29
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Tina säger:

    Men du skulle ju hålla med mig ju ;-) Ha ha nej då! Tack för att du orkade gå in och kolla och ge en kommentar. Stolen ställde jag mest där för att det inte skulle bli så tomt. Har haft en Malmbyrå där innan (bild finns längre ner i bloggen) och när jag ställde stolen där tyckte jag det blev fint. Men jag köper nog två hyllor Förhöja (TACK för tipset) så får jag se när jag kommer hem hur jag gör...Tack igen för att du orkade gå in och kommentera. KRAM!

    2011-02-24 | 20:48:56
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Anna säger:

    Var har ni köpt matbordet?

    2011-02-24 | 21:55:09
  • Sofia B säger:

    Tråkigt jobb men det är skönt när det är klart! Kämpa på! :)



    Tänkte passa på att fråga dig om en sak. Jag såg för ett tag sedan på Styleroom att du hade en "schampo-automat" i din dusch. Det ser ju jättesnyggt ut och det vore skönt att få lite ordning på alla flaskor men fungerar den bra? Är det något du rekommenderar?

    2011-02-25 | 08:48:28
  • MariaN säger:

    Haha! Jag vet precis vad du menar....

    Skitstörigt när det börjar klydda! Man vill ju ha färdigt så fort som möjligt så man njuta av sitt verk. Hade jag bott i närheten, hade jag kommit och hjälpt till ;) Fast tyvärr tror jag inte vi bor i samma del av Sverige...

    Kram

    2011-02-25 | 17:45:09

Kommentera inlägget här: