jane the pain - inredning & sånt..

Det ser lite grått ut..

Kategori: Inredning & inspiration

Filip var ju iväg och köpte färg igår..Han blev beordrad att köpa grå färg till lilltoan. Spackelgrå, sa jag att jag ville ha. GANSKA riskigt att skicka honom att köpa färg ensam..MEN så skulle jag ju ta det lugnt igår eftersom jag fortfarande känner mig yr, illamående och huvudvärkig..
Han kom hem med en alldeles perfekt grå färg... Plötsligt händer det..som dom brukar säga. Tanken är att vår lilltoa..den man får backa in på. Ska bli alldeles grå..På ena lilla väggen ska jag smäcka upp min älskade tapet som står här och bara väntar på att få komma upp. Jag har absolut ingen aning om vart jag ska hänga resterande rullar tapet. Men det kommer nog någon plats så småningom.
Jag har googlade lite grå inspiration och det kan vara så att det blir en gul brytning där inne.. KANSKE. Jag gillar det gula i hop med det gråa. Sen tror jag att det får bli en himlans massa "FÖRHÖJA" hyllor där inne (jag har inte riktigt lyckas släppa dom)..Ni ska få se när det blir klart..SEN då...
Hoppas ni mår bättre än jag.. Pratade med tandläkaren idag.. Dom opererar inte så länge jag inte är helt reko.. SUCK..får vänta tills den 15e mars. Jag vill bara ha det överstökat..
Kram Jenny

Kommentarer

  • Veronica Kivi säger:

    Hejsan! Jag tror att det kommer bli skitsnyggt (haha skit) ;) ) på er lill-toa med grått och friskt gult! Bara kör! Ser framemot att få se resultatet! Mvh Veronica

    2011-02-21 | 11:53:03
  • Camilla säger:

    Gult is the shit! Älskar denna härliga accentfärg men ,som sagt, det är svårt att hitta de rätta gula prylarna!

    2011-02-21 | 15:04:02
    Bloggadress: http://wernerssonskan.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Det låter som att det kommer bli en jättefin lill-toa! :) Gult o grått kan ju inte bli fel! Kram!

    2011-02-21 | 18:12:08
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • jenny säger:

    SVAR:

    Veronica-hehe lustigt;) Eller hur är det snyggt och helt rätt i tiden.. Styvdottern sågade dock det gula igår.. Hrfm..



    Camilla- Ja.. jag gillar det faktiskt.. Får se hur länge bara. Jag brukar ju tröttna på färg.



    Sofia-Tack. Nu är det målat. Bara tapeten som ska upp också..

    2011-02-23 | 10:15:26
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Maria N säger:

    Apsnyggt med grått och gult!!! Har själv också funderat på det någonstans i huset. Försökte övertala(läs muta)snart 7-åriga sonen... Han sa (och jag citerar); "Aldrig i livet, det går fet-bort!!! Grått ser ju bara gammalt och fult ut, typ förr-i-tiden!!!" Hmrf!!!

    2011-02-24 | 11:53:56
  • Maria N säger:

    Btw, nya utseendet på bloggen lyckades du perfekt med! Skitsnyggt!!

    2011-02-24 | 11:57:22
  • jenny säger:

    SVAR:

    Maria N-Haha. söta unge.. Jag har också en ganska bestämd liten kille hemma. Hade han fått bestämma hade allt varit svart.. Sen hade väl hela fmiljen avlidit i deppression som orsakats av mörker..

    Tur att VI vet bättre eller hur;)

    Tack, kul att du gillade bloggens nya look.. NU känns den mer som JAG:)

    2011-02-24 | 12:14:22
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: