jane the pain - inredning & sånt..

Lite vitt löser det mesta!

Kategori: Köptips..

Hur många av er har inte haft denna hatthyllan hemma i er lägenhet och tyckt att den var AS mega suuuper ful?? Jag har iaf haft den i minst två lägenheter... När man ny ser den i vitt är den helt plötsligt suuuper snygg.. Tänk att lite vit färg löser det mesta..Varför har man låtit den hänga kvar i lägenheterna?? Hrmf!

Hylla Nostalgi vit

HÄR
kan ni köpa den ljuvliga skapelsen;)

Det kanske är någon av er som har en ståendes...som fortfarande tycker att den är ful.. ISF tar jag med all värme gärna emot allmosor;)

Kram Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    hahaha, ja den har jag haft i en lägenhet! Nu var den riktigt snygg!! :)

    Kul att valvet äntligen ska ner nu! Förstår att du ser fram emot det. :)

    Kram Sofia.

    2011-02-01 | 19:43:59
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Camilla säger:

    Ååå, det satt två sådana i vår källare när vi flyttade hit, min tanke var att spraya dom svarta men jag hann inte ta hand om dom innan sambon hunnit kasta dom då det enligt honom var "skit"! Jag tycker den vita var supersnygg och ska försöka hitta en på sommarens loppisar för en makeover!

    2011-02-01 | 19:59:34
    Bloggadress: http://wernerssonskan.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Haha, vi har en sådan som vi faktiskt tog med oss från en hyresrätt som skulle helrenoveras! Men den är grymt opraktisk! Allting ramlar ner mellan "spjälorna"! Så fortsätt dröm istället bara. ;-)

    2011-02-02 | 08:25:02

Kommentera inlägget här: