jane the pain - inredning & sånt..

Ni får gärna rösta på mig..

Kategori: Hemma hos mig..

Är ni med och tävlar på Livet hemma-IKEA? Om inte tycker jag att ni ska göra det..eller så kan ni gå in HÄR och rösta på mitt bidrag. En kommentar är lika med en röst:) FJÄSK FJÄSKELIFJÄSK;)
Det handlar om drömkök, och jag har givetvis lagt upp mitt lilla pytte kök..
Dessa bilder har jag lagt upp. Ni har ju sett dom förut. Men ändå:)

Så här skriver IKEA om tävlingen:

Så här gör du för att tävla:
Ladda upp en eller flera bilder på ditt IKEA kök och skriv och berätta varför det är ditt drömkök. För att kunna ladda upp bidrag på Livet Hemma behöver du vara registrerad som medlem, det blir du lätt här. Och om du är IKEA FAMILY medlem, glöm inte att ange ditt medlemsnummer på dinprofilsida. Har du gjort det så dubblerar vi värdet av vinsten! Vi vill ha ditt bidrag senast söndagen den 20 februari.

Så här gör du för att rösta på din favorit:
Onsdagen den 23 februari presenterar vi de tio finalisterna och omröstningen sätter igång. För att lägga din röst skriver du en kommentar på ditt favoritkök och motiverar varför du tycker att det ska vinna. Varje kommentar räknas som en röst. Du får gärna rösta på flera bidrag, men bara en gång på varje bidrag. Den bästa motiveringen vinnerJuryns Röstpris! Om du lämnar kommentarer utan att vara inloggad medlem är det viktigt att du lämnar din e-postadress så att vi kan komma i kontakt med dig vid eventuell vinst.

Jenny

Kommentarer

  • Dansbandsfrun säger:

    MEN Jenny så himla fint du har fått! Seriöst, var STOLT! det kan du va med gott samvete.

    Jag ska gå in o rösta bara jag förstår hur man gör. ;)

    Sv: jag har ju inget annat kul å blogga om nu (bloggtorka) än en massa skit som jag trycker i mig. Gud va jag mofflar i mig...MÅSTE snart bryta mönstret.

    kram

    2011-02-14 | 20:10:41
    Bloggadress: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
  • Mirre säger:

    Hej!

    Såg din fina köksbild och undrar över de svarta luckorna på de horisontella skåpen? Du skriver att de heter Rubrik...Hittar inga rubrik som är svarta på Ikea? Mycket fina iallfall!

    2011-02-17 | 12:28:43
  • jenny säger:

    SVAR:

    Mirre- Hej. Nä du.. jag tror inte den finns i deras sortiment längre. Fattar inte hur dom kunde ta bort sin snyggaste lucka. Det är bara att hoppas att den kommer igen.



    Kram Jenny

    2011-02-17 | 14:24:44
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Mirre säger:

    Attans! Ja, det var korkat av dom ;o)Tack iallafall, och lycka till i tävlingen!

    2011-02-17 | 14:35:05

Kommentera inlägget här: