jane the pain - inredning & sånt..

Sanering och reklamation..

Kategori: Jag & familjen

Idag är jag mycket bättre:) Så himla skönt. Jag har påbörjat projekt hussanering..Filip har varit jätte duktig och tagit hand om jobb och barn och så....Men det där med hushållssysslorna kanske har halkat efter en aning......Bara en aning;) Jag klagar inte. Jag vet hur svårt det är att få till allt när man är helt ensam.
Men som sagt..projekt hussanering är påbörjat.. Jag har varit uppe hela fm och fixat och grejat. Nu började må lite illa så jag la mig på sängen en stund.
I flera veckor har vi varit på väg till Ikea för att (förhoppningsvis) reklamera skåpet (ni vet). Egentligen borde jag hålla mig hemma och verkligen super kurera mig. MEN då kommer det liksom aldrig bli av..Så om några timmar hoppas jag kunna berätta att skåpet är tillbaka på IKEA. ANNARS kommer ni nog höra mig skrika..
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: