jane the pain - inredning & sånt..

Ska det va..ska det va ordentligt..

Kategori: Inredning & inspiration

Jag är egentligen lite allergisk mot bokhyllor.. Men den här var cool.. Jag är en sån som tycker att om det ska va, ska det va ordentligt..detta var väl iaf ORDENTLIGT..



Jag är iofs ingen bokmal så det skulle väl ta en livstid att fylla bara halva för mig.. Jag äser typ bara Martina Haag, och hon har ju inte släppt så där förfärligt många böcker..

Ni hittar den HÄR.

Kram på er alla..
Jenny

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Uups, du skulle se här... jag skulle behöva två sånna ;)

    Svar: jag veeet! ;) det är tydligen vår rauter som är paj...jag är SÅ irriterad men det kommer snart en i brevlådan. Annars...grrrr....

    jag gör inget annat än att tänka på er, lovar ;)

    kraaaaaaaaaaaaaaaam

    2011-02-02 | 10:24:02
  • Dansbandsfrun säger:

    eh....det var jag ;)

    2011-02-02 | 10:24:59
    Bloggadress: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
  • jenny säger:

    Skönt att du äääntligen är tillbaka:)

    Kram Jenny

    2011-02-03 | 00:30:43
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se

Kommentera inlägget här: