jane the pain - inredning & sånt..

Skitsur, jaaaaaa..

Kategori: Jag & familjen

Alltså om "arga snickaren" kom hit nu så skulle han banka mig hårt i huvudet.. Nu håller vi på exakt överallt..Nästan iaf. Lill-toan får vänta på sin gipsskiva. Jag har inte tid att fixa det nu. Nya skåp monteras upp i köket där mdf skivan hängde..det ska även golvas på väggen.. Nya överskåpen blev så snygga att jag tom tänker byta ut mina liggande svarta överskåp..Dessutom är golvet skitfult nu (alltså värre än innan) eftersom det saknas en golvlist där väggen tidigare var.. Men jag tycker inte det är lönt att lägga dit en eftersom vi ändå ska lägga nytt golv.....sen..
Undrar ni om Filip är sur.. JAAAAAA DET ÄR HAN..!! Skitsur skulle man kunna säga. Men ACK vad bra det blir:)
Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Roligt att det blir bra!! Ska bli kul att se bilder sen!

    Vi håller oxå på överallt btw... ;)

    Kram!!

    2011-02-28 | 22:52:41
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: