jane the pain - inredning & sånt..

Steel is the shit!!

Kategori: Inredning & inspiration

Jag tog en liten snabbtitt på www.poshliving.se s hemsida.. Jag skulle bara kolla lite snabbt på dom suuper snygga Tolixpallarna, som jag tycker att vi ska ha vid vår köksö sen om två miljarder år, när vårt kök är klart....Jag vet att modet/trender/min smak kommer hinna ändras fett innan dess.. Men man måste ju få fantisera lite..

Iaf det jag ska komma till är att jag trillade in på förvaring..och då hittade jag den här UNDERABARA förvaringskonstruktionen.... Jag älskar allt på denna bilden..Även om den är i mörkaste laget..

Hyllan heter Steel och ni hittar den HÄR. Steel är Posh livings egna produkter..



vad tycker ni??

Kram Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Tack! Kul att du gillade det! :)

    Är det resten av köket som ska göras om nu när valvet rivs eller? (ser inte i huvet hur er planlösning är)



    Haha, lustigt, jag skulle bara gå in här o svara på det du skrev. Håller på med ett barstol-inlägg nu och vilken stol/pall tror du är högst upp? :)



    Kram!

    2011-02-01 | 21:15:33
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Lotta säger:

    Gillart! Fast med vita väggar i resten av rummet vore allt på bilden supersnyggt! Vad blir det för nytt golv hos er? Har letat och funderat på golv i en evighet nu. Men allt som jag egentligen vill ha blir helt opraktiskt och omöjligt för oss som förutom 2 buskottar har hund... Så just för tillfället har jag helt gett upp istället! kram grannen

    2011-02-01 | 21:20:11
    Bloggadress: http://iettlitethus.blogspot.com/
  • Anna säger:

    Fasen, det var en dålig bild de hade..jag ser inte alls hur den ser ut. :-( Men jag drar förbi butiken imorgon..:-)

    2011-02-01 | 23:21:46
    Bloggadress: http://stylingalaanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här: