jane the pain - inredning & sånt..

Lego i gröönt..

Kategori: Inredning & inspiration

Idag kom min gröna legokloss från www.coolstuff.se Nu kan den andra gröna legoklossen som jag köpte allra först slänga sig i väggen..Den är inte hälften så snygg..

Förvaringslådor

Nu är det bara Hilda som vill ha lite legobitar till sitt rum.. Fast i rosa då förståss;)
Eller egentligen är det jag och Felix som vill ha massor, så man kan bygga en megastor legoborg..Hur kul skulle det inte vara??!!

När det gäller Filip så gick han inte vidare till dagens tävling.. Men han är inte ledsen för det.. Han skyller allt på den dåliga peruken;) och fortsätter glida runt med sitt galna tv team..

Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Så himla coola! Hur gåre me webbshoppen jag väntar ivrigt=) Just nu känns det som om jag är i en bloggsvacka har du några tips som gör allt lättare ;)

    2011-01-09 | 20:18:02
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här: