jane the pain - inredning & sånt..

Vååår känslor..

Kategori: Hemma hos mig..

Är det nån mer än jag som har vårkänslor idag? Alltså det är helt fantastiskt. Skolan har börjat..snön smälter så det dånar när snön åker av taket (hoppas takpannorna håller i år..) och bäst av allt SOLEN lyser.. Det är inte ofta jag är så här kräkpositiv, så passa på och njut innan pessimismen tar över igen;)

Jag vet att det varit torka på privata inredningsbilder den senaste tiden.. men det är ju just för att solen varit borta. Kanske är det dags att inhandla ett stativ och en värstingblixt till kameran. Allt blir bättre till våren:)

När det blir vår blir jag helt pyssel/fix galen..och jag ääälskar när jag är sån.

Jag bjuder på lite gamla bilder från vårt gamla vardagsrum..Kommer ni ihåg??

Det enda jag saknar med denna lägenheten är nog just Clintan..
vardagsrum,tokyo soffa mio,väggmålning clint eastwood,feeling lucky punk?,väggskåp,cd,skåp,malibu,ikea svrt vit kuddar,mio

vardagsrum,matplats,ikea grimle köksbord,vita stolar,vit taklampa ikea,plasma tv,tv bänk,köksbord,tidningar,tvbänk,stol

vardagsrumet

Hoppas ni får en bra dag.. Snart drar jag till jobbet för att jobba första natten för i år..Jiihaaa..

I helgen ska jag fixa mitt sybord/syplats..
Nu ska jag minsann se till att köra igång.. Annars kommer jag aldrig få igång min webshop.. Det är så mkt kvar att fixa. Jag skulle ordnat med allt praktiskt under julledigheten. Men det blev inte riktigt så pga alla sjukdommar.. Men va 17..jag behöver inte stressa fram det..
Jag hoppas även att det snart dyker ner ett stooort paket med lite testprodukter från min BÄSTA leverantör. Känns lite som att vänta på tomten på julafton..

Jag är sjuuuuuukt laddad:)

Kraaam Jenny

Kommentarer

  • Anna säger:

    Den där Clintan är verkligen hur läcker som helst!! Ni har riktigt bra smak!



    Ser fram emot din webshop =)Kämpa på!

    2011-01-10 | 18:49:25
    Bloggadress: http://rottmedvitaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: