jane the pain - inredning & sånt..

Rea på wohnzimmer..

Kategori: Inredning & inspiration

Ni har väl inte missat att det är rea på www.wohnzimmer.se Det är iofs rea över allt..men ändå.
Jag verkligen ÄLSKAR Wohnzimmer..Älskar denna bilden, det finns liksom inget fult..


OM det inte var så att jag skulle punga ut 3000 spänn för att dra ut en dum visdomstand..Då hade jag klickat hem den den här lampan direkt.. Den hade varit perfekt på övervåningen..MEN eftersom jag har så mkt vett (Filip säger att vettet saknas hos mig, men det är förståss inte sant..) så avvaktar jag!


Taklampa Plexo klar

Visst är den fantastisk!

Ha en bra dag:)
Kraam Jenny

Kommentarer

  • jenny ~ mammanochkidzenpunktse säger:

    Snygg! Den påminner om Kartells Gé... Gör den inte det?



    Puss!

    2011-01-13 | 10:01:59
    Bloggadress: http://www.mammanochkidzen.se
  • Alma säger:

    Sjukt snygg lampa:)

    2011-01-13 | 10:22:24
  • Sara säger:

    Tänkte på dig igår när vi satt o titta på Bolibompa, o det var Fixa rummet med Isabell tidigare från Äntligen hemma. De använde sig av köksskåp i rummet och byggde uppåt. Sen hitta jag en lite sida där de ha tam tam och så tänkte jag på dig igen=) Du har så många fina idér och du insperarar mig.. men just nu får allt stå lite still här hemma. Tack för dina fina blogg



    Här är sidan men du har säker hittat den förut ;)

    http://www.lillahemmahuset.se/

    2011-01-13 | 13:19:57
  • jenny säger:

    Svar.

    Jenny-Jo visst påminner den om kartells.. Fast denna var snäppet snyggare tyckte jag..och större tror jag.



    Alma: Visst är den:)



    Sara: Jasså du.. så tom proffsen använder dom;)Kul att jag kan inspirera dig.. Jag kan säga att det står still här hemma också.. och det gör mig GALEN. Det är så mkt jag vill göra. MEN nu ska jag försöka fokusera på en sak i taget.....eller iaf typ fem saker i taget;)

    2011-01-13 | 14:24:23
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Marie säger:

    TIPS:



    http://www.sweethome.se/

    2011-01-13 | 16:20:22

Kommentera inlägget här: