jane the pain - inredning & sånt..

Illustrationer av Jess..

Kategori: Köptips..

HEJ på er mina sötnötar till läsare:)
.
Egentligen är jag inte hemma nu.. fast jag är det. Vi skulle varit på landet tills i morgon. MEN eftersom vädret inte behagade stråla så åkte vi hem en dag tidigare. Filip har Elvis gigg i kväll (han har det typ varje helg hela sommaren...NÄSTAN inte alls irriterande..) Vi passade iaf på att hänga med hem. Katterna behagade dock inte haka på. Dom lös med sin frånvaro, så imorgon får vi åka ut och hämta dom. HOPPAS att det är sol så vi kan sola och bada lite. Fatta att det är mitten av JULI och jag har inte en tendens till solbränna än..Det vankas solarie tid kan jag ju lungt påstå.
Imorgon ska vi även åka till IKEA och köpa skåp till köket. TJOOOOHOOOO säger jag.. Filip ligger dock och bölar. Han tycker att det är jobbigt att skruv/montera skåp. Han vill tydligen hellre bo i totalt kaos. Jag har redan läxat upp honom och förklarat att denna höst ska gå i ORDNINGEN och REDANS tecken!! ANNARS!!!
...
...
MEN NU till det som gjorde att jag bara var TVUNGEN att göra ett blogginlägg trots att jag sagt att jag har semester tills på måndag..min allra bästa JESS har kommit med sin snyggaste coolaste illustration NÅGONSIN. Jag är helkär<3
Följ hennes blogg så ni inte missar lanseringen av hennes nya shop.
UNDRAR ni vem hon är?? HÄR har ni henne..
Foto: Av mig så klart... från min och Jessicas Sthlms tripp..
Och här har ni illustrationen som man bara MÅSTE HA!!!
Det är alltså i Jessicas shop ni kommer hitta illustrationen. Inte min..
Kram på er. Hoppas ni har en bra sommar.
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: