jane the pain - inredning & sånt..

Ber till högre makter..

Kategori: Jag & familjen

Hemma från jobbet igen. Jag och min kollega har slitit som djur idag.. Vi har städat varenda skåp och slängt, slängt, slääängt massa onödiga prylar.. Så himla skönt.. Nu tänker jag dock be till GUD att mina barn sover till ca kl 10.00 imorgon..

Snälla snälla..jag vet att dom säkert vaknar kl 06.00. Jag antar att jag får be om ett mirakel om dom nu skall sova så länge.

I morgon vankas skruvning och fixning på Hildas rum.. Billy ska bli med köksdörr. Håll tummarna för att det blir bra..Sen jobbar jag ännu ett nattpass. Ska bli sååå skönt att vara ledig nästa helg..

Jenny

Kommentarer

  • Tina säger:

    Jag håller tummarna för att ni fortfarande sover. Här vaknade barnen redan 05.10 vilket för mig är mitt i natten, men jag lyckades få dem att somna om till 06.40 i alla fall. Lycka till med dörrarna idag! KRAM!

    2011-03-06 | 07:22:34
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: