jane the pain - inredning & sånt..

Förkärlek till..

Kategori: Inredning & inspiration

barnrum och olika barnrumslösningar..
Detta lilla säng/lekbygge hittade jag för längesedan och jag gillar det jätte mkt. OM jag hade plats så hade jag snickrat ihop en likadan på stuts.


Bilden är lånad från Beckers.


OBS!
På torsdag skickar jag min beställning till min plexileverantör.. Jag har tagit emot en hel del beställningar på bokstäver och tidnigsställ. Är det nån mer som vill ha innan jag skickar beställningen? Leveranstiden är ca 2 veckor.

Valfri bokstav går att få som:
transparent
rökgrå
svart
vit

Maila mig på [email protected]

Kram Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    ah jag vil! fast jag gör nog klokt i att vänta..jag måste få välja och vraka bland hela ditt sortiment ;) nämen du vet ju. Ett hus skulle jag ju köpa! Var på visning i helgen så vi får väl se hur det blir.. hihi..

    2011-03-01 | 20:22:11
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Kerstin säger:

    Halloj! Vad kostar Bokstäverna?



    KLAM

    2011-03-01 | 20:45:49
  • Alma säger:

    Jenny:Vad kostar bokstäver är det bara K-et eller finns det andra oxå;)

    2011-03-01 | 20:51:22
  • Jenny säger:

    Svar:

    Petran-hoppas på huset då:) Kan du inte länka till hemnet eller ligger det inte där?



    Kerstin och Alma: Ni kan välja vilken bokstav ni vill ha. Dom tillverkas på beställning och skickas direkt från leverantören. Kostar 749:- inkl moms och frakt. Man kan välja på svart, vit, rökgrå eller transparent:)



    Kraam jenny

    2011-03-01 | 21:02:29
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: