jane the pain - inredning & sånt..

Industrimaskinerna...

Kategori: Jtp-Design

Jag har sytt som en tok idag.. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta.. men jag saknar industri maskinerna som vi hade i skolan..Sen saknar jag min overlockmaskin.. Det är ju den som gör att det ser så där proffsigt ut.. MEN men NÅGON har råkat krossa pedalen i en flytt..säger inte vem..men jag kan inte göra så mkt åt det just nu..
Nu ska jag mest satsa på att fylla shoppen med roligheter. Jag försöker faktiskt tänka att allt inte måste vara svart eller vitt.. Så jag har sytt en himlans massa färgglatt också. Men snyggast blir förstås det som är svart och vitt. Det vet ju alla;)
Vad har ni för er?
Kram Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Hehe svart och vitt är ju klassiskt! men jag börjar falla för lite färg nu faktiskt.. du kommer kanske inte gilla mitt inlägg om tyger imorrn då..Men du kan komma med förslag på fina tyger till mitt kök om du vill?! hehe,



    Nu pustar jag ut efter en omgång på gymmet, ska väl se lite på tv tror jag. Kul att du jobbar på med shoppen!

    Kram

    2011-03-03 | 21:20:54
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Sofia Selänger säger:

    Åhhhh, precis som jag skrev till dig tidigare, längtar jag sååå tills du öppnar din shop!!!

    Speciellt med tanke på flytt och hus med många rum att fylla :O).



    Nu sitter jag på jobbet och räknar ner tills klockan slår 23.00 sen ska jag hem och sova 7 kvar i timmen tills klockan ringer 06,30 och det är dags att förbereda sig inför sista passet innan jag tar helg, jihoooooooooooo! Ska inte svara på några "dolda" nr i helgen...vill inte jobba någe;)! i o f s blir det mer att shoppa för men ska ju måla, måla och åter måla, vitt vitt vitt!! Hoppas du får en bra helg men allt vad det innebär! kram Fia

    2011-03-03 | 21:28:46

Kommentera inlägget här: