jane the pain - inredning & sånt..

Bokhyllor/lådor..

Kategori: Inredning & inspiration

Jennys hus gjorde ett inlägg om denna fiffiga "bygg själv hylla".. Det gav mig världens budget idé. Ikea hade nämligen nästan exakt sånna här trälådor i olika format för några år sen. Vi har ett gäng på landet. NU tänkte jag att jag skulle komplettera och köpa till fler för ett litet bygge. MEN dom fanns förstås inte kvar i sortimentet, grrrrrr...
Brickbox
Alltså lådorna såg verkligen exakt ut så här..fanns i svart och vitt..Min lådor kommer aldrig räcka till ett helt bokhyllebygge.. Så typiskt!
Men jag kan iaf tipsa om Jennys hus bloggen.. Har ni inte kollat in hos henne tidigare så gör det. Hon tipsar alltid om massa kul och annorlunda pyssel..
Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    mm jätte fint! Muuto har gjort en grym kubhylla som jag är lite sugen på snickra ihop ;) eller inte jag då utan min snickargubbe!



    Håller med förresten Jennys blogg är super rolig med alla annourlunda tips, me like ;)

    2011-05-10 | 20:58:14
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Malin Inspiration & design säger:

    jenny; Visst är den söt? :) Tea ville först inte ha någon skrivbordslampa, men jag lyckades övertala henna att ha denna. Hon gillar den hon med. :)



    Ps, Jag bara älskar idéer som ovan! :)



    Må så gott!

    2011-05-10 | 21:18:31
  • jenny säger:

    Svar:

    Petran Du har tur du som har värsta snickargubben!

    Malin.. Manipulationens kraft;) Det blev jättebra!

    2011-05-11 | 08:10:52
    Bloggadress: http://www.jtp-design.se

Kommentera inlägget här: