jane the pain - inredning & sånt..

Förväntansfull liksom..

Kategori: Jag & familjen

Alla skriver jämt att jag bjuder på mig själv.. jag tycker att jag MEST bjuder på Filip och hans klantigheter. Själv är jag yber smart, klok och alldeles underbar;)
Men för omväxlingsskull då.. Jag hittade en bild från julafton på mig och båda mina barn (alltså inte Filip då..han är ju egentligen en vuxen).. Detta var kvällen då Hildas vattenkoppor ploppade upp.. Hon ser en smula hängig ut..
Jag ska tillägga att jag ine är vindögd.. Det bara ser ut så.. tror jag..
Vi tittar på tomten som just börjat dela ut julklappar.. Man kan ju undra vem som var mest förväntansfull om man kollar på våra blickar.. Jag ser ut som att ja aldrig träffat tomten tidigare.. Just denna tomten hade jag nog iofs inte träffat. Men ändå...
Jenny

Kommentarer

  • Gabriel säger:

    Hej.. Läst din blogg och tycker att du har en schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg om mitt liv som ensamstående pappa till min pojkar.. Leon och Mio.. Brödera Brothers.. Samt våran usla byracka Milan.. Kul att skriva om våra äventyr tillsammans.. Kram Pappa Gabriel..

    2011-05-16 | 18:40:00
    Bloggadress: http://gabrielgavric.blogg.se/
  • Dansbandsfrun säger:

    Hej min goaste Jenny!

    Tack för att du saknar mig o att du bjöd på den här bilden! vänta lite...........HAHAHAHAHAHA Du e underbart söt o jag blir SÅ full iskratt av att du slog huvvet på spiken med att det är VI som hojtar o stojjar mest när tomten kommer. Man liksom lägger orden i mun på barnen "men OJ va kul vi tycker att det är vaaaaaaaaaaaaa?" hahaha o dina ögon avslöjar bara att du "tutat" lite för mycket sherry på förmiddagen ;)

    ha det gott o hoppas allt e bra med er! kram



    2011-05-17 | 00:20:12
  • jenny säger:

    Svar:



    Gabriel- Jag har kollade in din blogg sist du tipsade om den. Jag letade dock förbrilt efter inredningen du påstod att du bloggade om. Hittade den inte.



    Dbf- Åååh jag trodde du var bort för alltid... Ska du börja blogga igen???? snäääääälla.. Jag är inne och kollar ibland i hopp om att du tagit ditt förnuft till fånga.

    Kul att jag ser packad ut....jag är nämligen spiknykter på bilden. Tycker inte att man dricker på Jesus födelsedag!! Jag vet det låter as kristet. Men jag dricker inte när jag har min barn med. Men när dom inte är med...hehe.. Nä jag skojar;) Vad kul att höra ifrån dig. Hoppas du är bättre. Kraaaaaaaam jenny

    2011-05-17 | 08:14:03
    Bloggadress: http://www.jtp-design.se
  • Tina säger:

    Hihi! Jag tycker du ser mest förväntansfull ut av er alla tre i alla fall. Vad FIN du är Jenny! KRAM!

    2011-05-17 | 16:27:16
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • jenny säger:

    Svar:

    Tina-Eller hur.. Helt sjukt. Det är ju barnens blick som ska vara så där.. Hmm undrar vad tomten tänkte;) Tack söta du..

    2011-05-17 | 16:44:58
    Bloggadress: http://www.jtp-design.se
  • Petran på DesignInsight säger:

    Finingar! äsch jag bjuder på konstiga bilder ibland med, så går det när man inte fastnar på bild ;) hi



    hihi fast jag tycker ni ser glada ut!

    2011-05-17 | 22:24:34
    Bloggadress: http://designinsight.se

Kommentera inlägget här: