jane the pain - inredning & sånt..

Käääärlek..och pill..

Kategori: Köptips..

Hur söta var inte dessa tavlor då??!! Dom är handgjorda och produceras av Saraha & Bendrix. Grundaren Veronika designade en tavla till en vän i bröllopspresent och fick då frågan vem som var konstnären, en tid efter startade hon Design Studion som idag tillverkar dessa handgjorda konstverk!
Jag som inte gillar det romantiska är trots allt mega förtjust i dessa ursöta tavlor..Jag är sååå förtjust att jag blir sugen på att testa själv.. Det ser vansinnigt pilligt ut..
Jenny

Kommentarer

  • Hannah säger:

    lustigt..... har suttit o kikat på dessa senaste veckan med!! ..men jag hittade dom på en annan sida.. en svensk tror jag?? men absolut nåt o pilla med den dagen får 48 timmar!! =) perfekta bröllopspresenten!!

    2011-05-21 | 10:57:46
  • Ulrika säger:

    Nämen haha jag har själv gjort en sån tavla på öppna förskolan . Attans att jag inte satte dom i produktion. Har även gjort tavlor med hjärtan i gips. Fina bilder!

    2011-05-21 | 11:02:30
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
  • Susanne [Snusans inredningsblogg] säger:

    Ja det där gillade jag med. Så coolt! Och så blev man pysselsugen igen... Hur ska man få tiiid med allt man vill göra??

    2011-05-21 | 12:33:11
    Bloggadress: http://inredningsbloggen.wordpress.com
  • Sara säger:

    Åhh vad roligt att du skriver om dessa tavlor, såg den i en tidning, kommer inte ihåg vilken men jag vet att jag leta efter vem som gjort dessa o så finner jag svaret här!!

    2011-05-21 | 19:27:52
  • Petran på DesignInsight säger:

    Men å! Jag blir helt kär i dessa! men orka pyssla? ;) ja kanske men jag tror sånt småpill driver mig galen! Jättefina måste kolla in på sidan! bra tips!



    2011-05-22 | 17:10:44
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Jessica säger:

    Åh, så fina!

    Får ta fram pyssellådorna och börja stansa ut en massa hjärtan.

    Tror jag går ut sakta och gör gratulationskort till en början. ;-)

    2011-05-22 | 21:26:19
  • Tess säger:

    Guuud vad söta! Nu vet jag vad guddottern ska få i födelsedagspresent. Sätter jag igång nu så är jag väl klar lagom tills hon fyller år i oktober, hehe.

    2011-05-22 | 22:01:39
    Bloggadress: http://hellandglory.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: