jane the pain - inredning & sånt..

Snabba på kanske..

Kategori: Hemma hos mig..

Det går långsamt nu.. Jag har liksom fortfarande inte köpt ramar till mina posters.. Dom står snällt på matbordet och väntar på att bli med ram..Antar att dom får vänta ett tag till..
Posterna finns att klicka hem på Jtp-Design, fast det vet ni väl redan?!
Sommmarlovet är nära nu.. Jag tror att jag längtar mer än någon annan i hela världen efter just sommarlovet..Fy sjuttsingen vad skönt det ska bli. Förhoppningsvis hinner vi få i ordning allt sånt där som inte hunnits med här hemma hittills..under ledigheten alltså..
Vad har ni för projekt i sommar?
och.. är det verkligen ingen av er som har supertips på bästa inredningsbloggarna?
Jenny

Kommentarer

  • Amanda Edin säger:

    bloggtips! om man älskar betong (vilket jag gör...!!!!!) : www.qreate.se/blogg och klicka på "villa stoor". =)

    2011-05-12 | 13:11:24
  • jenny säger:

    Svar: Tack.. henne vet jag dock om..För visst menar du Malin Stoor.

    2011-05-12 | 13:24:46
    Bloggadress: http://www.jtp-design.se
  • Alma säger:

    Jenny:Nu är lapptäcken beställd vilken tidleverans har du på dem:)

    2011-05-12 | 16:02:56
  • jenny säger:

    Hej.

    Jag skickar det med Schenker i morgon. Så du borde ha det inom några dagar.

    Hoppas du blir nöjd med det.

    2011-05-12 | 16:22:28
    Bloggadress: http://www.jtp-design.se
  • Josefina säger:

    Jag följer faktiskt bara dig och Petra tycker ni e bäst och uppdaterar ofta!

    Ska se om jag kan få till några bilder för det skulle ju vara en ära om mitt hem finns med på din blogg!

    / Josefina

    2011-05-12 | 16:32:44
  • Alma säger:

    Det blir jag säkert den är så fin,som allt annat i din shop.

    2011-05-12 | 17:15:54
  • jenny säger:

    Svar:

    Josefina.. JA kan du inte göra det. Det hade varit så kul..och det är ju en mega ära för mig om min blogg är en av dom två du följer:)



    Alma: Tack vad gullig du är.

    2011-05-12 | 18:03:31
    Bloggadress: http://www.jtp-design.se
  • Petran på DesignInsight säger:

    Jag har många bloggar jag följer! men gissar på att vi läser ungefär samma. Blir mycket designbloggar för att hänga med men jag kommenterar på de som jag tycker mest om och är lite roliga...



    Det roliga är när jag kollar statistiken på trafikkällor så ger du mig många besökare varje dag! fler än bloglovin.. så tack! Gissar på att vi har ganska lika smak och besökare som gillar den med ;)

    2011-05-12 | 21:58:16
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Sofia säger:

    Jag har nog inga tips på bloggar som du inte redan vet om. :)

    Projekt i sommar: fortsätta med panelbytet och måla huset svart! Regnar det nån dag så blir det kakling av badrummet. Så här finns det att göra! ;)

    Kram!!

    2011-05-12 | 22:21:07
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: