jane the pain - inredning & sånt..

Hildas gamla..

Kategori: Hemma hos mig..

Jag hittade lite bilder från Hildas gamla rum.. Alltså hon är i princip nyss utflyttad. Men det blir ju ändå hennes gamla rum;) NU har det blivit ett väldigt bra kontor här inne istället. Det gör dock ont i mig att denna underbara elefant står gömd bakom ett stort skrivbord i väntan på att tapetseras över..Det tar verkligen emot..
Men det är inte lönt att ha ångest över detta. NU är hon ju så stor och behöver mycket mer lekyta. Jag kan dessutom meddela att storbarnet är på G att flytta till egen lägenhet. HOn lever just nu i ett lyckorus...SÅ vi kommer efter nyår att ha ett sovrum igen..Eller ja. DEt ska ju fixas en del där innan vi flyttar in.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Älskar elefanten:))Men du, varifrån kommer den svartvit randiga mattan tro?

    2011-10-31 | 18:13:58
  • Te säger:

    Jenny du kan inte ta bort elefanten,låt han leva cidare i rummet.Kram

    2011-11-01 | 07:41:03
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv:

    Evelina- mattan kommer från Rusta. Sjukt billig! Bara att slå till:)

    Te- Jag kan ju inte ha kvar en elefant bakom skrivbordet. Det ser ju inte klokt ut..Jag tror jag smäller upp betongtapet där också. Jag har en rulle kvar:)

    2011-11-01 | 08:54:13
  • Evelina säger:

    Jamen då får det bli en tur till Rusta idag:))

    2011-11-01 | 09:38:40
  • Amanda säger:

    Vart är elefanten köpt? Den är helt UNDERBAR!!

    2011-11-01 | 12:12:47
  • Dessi at [Home and desire] säger:

    Så fint Hildas gamla rum var/är!

    2011-11-08 | 09:33:30
    Bloggadress: http://www.homeanddesire.blogspot.com
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Elefanten finns på www.urbis.dk

    2011-11-09 | 08:26:10

Kommentera inlägget här: