jane the pain - inredning & sånt..

Säger jag kaos, så menar jag kaos..

Kategori: Hemma hos mig..

När jag säger att det är kaos här hemma. Då MENAR jag verkligen att det är kaos här hemma. Jag vet att många tror att det bara är lite stökigt. MEN så är det inte. Hilda har som sagt fått ett nytt STORT rum, vilket hon är väldigt nöjd med. Hon är till och med nöjd med kaoset. Det är dock inte jag. Jag vill ha tid och pengar till att fixa till allt på en gång. Men det får nog vänta till nästa vecka då vi har höst lov. Det kommer att bli UNDERBART!!
Som vanligt är det en liten pirat Pippi som springer omkring här hemma. Just nu går hon runt och säger att hennes pappa är negerkung..Men det kan jag intyga att han inte är.
Jenny

Kommentarer

  • Therese säger:

    Ha ha så go liten tjej!



    Härligt att ha ett stoooort rum och husera runt i ;) inte lika kul för mamma.....vet hur du känner :)



    Ska kika in i webbshoppen!



    Ha det gott!

    2011-10-26 | 20:35:14
    Bloggadress: http://vittellersvart.blogg.se/
  • Te säger:

    Sknar Hilda med förståss.Kram men hur ser det ut där ni sover!!!!!Tokfia (jag vet att du kommer att fixa det gallant)kram mamma

    2011-10-26 | 22:30:22
  • Lotta säger:

    Nej någon negerkung är han inte. Men hennes morfar ser ut som en på somrarna ;) Hehe..

    2011-10-26 | 22:52:50
    Bloggadress: http://ekbergcharlotte.blogspot.com

Kommentera inlägget här: