jane the pain - inredning & sånt..

Favorit person just nu..

Kategori: Inredning & inspiration

Tack vare VÄRLDENS bästa Therese med bloggen "Fru Sätterlund". Kommer denna ljuvliga Bumling snart hänga på Hildas rum. Behöver jag säga att hon typ är min favoritperson i hela världen just nu?!
Den kommer göra susen där inne.. Den hade nog gillat "Klas" (mattan) eller vad tror ni??;)
Nu är det bara ett problem....vad ska jag göra med vår ljusblå Kartell? Den kanske får ligga undanstoppad ett tag..
Nu ska jag packa tidningsställ som ska skickas.. I veckan får jag hem en ny drös med ställ.. Nu är det bara att börja beställa:) Dom går som smör.. Fast det tycker jag förstås är himla kul.
Hoppas ni haft en bra helg.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Te säger:

    Sälg lampan till din snälla Mamma!Jag vill ha den



    Kram

    2011-09-25 | 21:49:32
  • Madel säger:

    Om du tänker sälja kartell lampan vill jag veta vad du ska ha för den?

    Mvh Madeleine

    2011-09-25 | 22:27:56
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Njaaäää.. Jag vill nog inte sälja den.. Inte än iaf:) Hör av mig om jag ångrar mig. Kraam

    2011-09-26 | 10:01:58

Kommentera inlägget här: