jane the pain - inredning & sånt..

Klickeliklick..

Kategori: Köptips..

Ooops.. Det fanns visst en del från Barnvänligt som jag bara var TVUNGEN att klicka hem;) Jag älskar deras sortiment..Ni har väl inte missat deras blogg.. Där kan man ta del av massa erbjudanden, sånt gillas:)
Leksaksbackarna är till Hildas rum.
Spökdräkten tänkte jag att Hilda och Felix skulle få varsin.
Röda elefantsparbössan är till Hilda.
Robotsparbössan till Felix.
Rödprickiga muggen till Hildas pennor.
Svarta bokstäverna till gästtoan (det ska alltså inte stå Peter...)
Gröna pallen är till MIG;)
Trä glassarna är till Hilda.
Moln-bordsunderlägget till Hildas plats vid köksbordet.
Hoppdinosaurien kommer ungarna garanterat att slåss om..
.
.
Ni kanske har noterat att Hildas rum genomgår ett färgbyte..UT med (nästan) allt rosa och in med rött.
.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Sara säger:

    De har så fina saker på barnvänligt, så mycket vill ha!! Jag har köpt roboten till min minsta, den äldsta har haft en sen innan fast i grått. Den hitta vi en butik i Alvesta. Sen har jag letat som galning efter en, så hittar jag en där! Har även deras robot figurer som man själv bygger ihop, så söta.Tror att det är jag som har lite galen i robotar med matpåse som jag har till jobbet är det robotar på.

    Ha en fin kväll

    Kram Sara

    2011-09-21 | 21:16:13
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: hehe.. visst är det knäppt. Man köper på sina ungar massas saker som man egentligen själv vill ha;)

    Tack det samma:)

    2011-09-21 | 21:18:36

Kommentera inlägget här: