jane the pain - inredning & sånt..

Nu ska det kommas ihåg..

Kategori: Jtp-Design

Nu ni.. Nu kan ni köpa almanackor hos oss..
Jag var tvungen att ha en själv.. så när jag gjort en tyckte jag att den var så bra att ha att jag vill erbjuda den till er också..
Vecko komihåget suger i min hjärna.. Så på väg hem till vår hall är just den här "postern/Almanackan".
Sätt upp den på kylen eller ytterdörren.. eller fyll i allt som skall göras i veckorna..Alltså sånt som återkommer.. som tex: Sopbilen, barnens gympa, aktiviteter o dyl..
Rama in den och häng den i hallen om du vill det..Kalas bra om jag får säga det själv:)
Ni hittar dom HÄR.
Dessa färger finns att välja på....
Jenny

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Hej vad fina ! Vad är det för material ? är det en pappers almenacka som man river av blad av eller är det en som man kan skriva och sudda ut på vad de nu heter fått järn släpp hahaha

    2011-09-26 | 15:27:26
    Bloggadress: http://ullahuligan.blogspot.com
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Nej det är en vanlig poster... Du skriver därför bara upp veckogörat.. Fast iofs om man sätter den i en ram kan man skriva på glaset och sudda ut om man vill skriva upp allt möjligt.. Det måste jag testa.

    2011-09-26 | 17:18:02
  • Jörgen och Jenny Leo säger:

    Snygg! :) Ett annat tips man kan göra med är att rama in den o sen skriva utan på glaset med en vit penna från granit. Så kan man sudda ut det när någonting ändras eller så... Bra va? :)

    2011-09-30 | 18:29:23
    Bloggadress: http://www.houseofjenny.se
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Ja:) det var ju det jag svarade ovan. men jag har en annan grej på gång för dom som önskar.

    2011-09-30 | 20:32:49

Kommentera inlägget här: