jane the pain - inredning & sånt..

Tjongar iväg liksom..

Kategori: Jtp-Design

Jaha.. Då är verkligen hösten här.. SEPTEMBER.. helt sjukt vad tiden går. När man var lite var ett år hur långt som helst. Nu bara tjongar tiden iväg.. Helt sjukt.. Kan man sänka farten lite kanske??
Idag bjuder jag på lite "inramat" från min egen shop..
Jag har lite nya idéer på både poster, tapeter och väggdekaler/väggtexter.. Det är bara tiden som brister. Men jag ska sätta fart, snart..Undrar om jag inte ska ta fram lite julpryttlar också.. Då kanske jag kan undvika stora julbråket och få en RIKTIGT VIT jul. Jag har bestämt att det bara ska bli tio cm snö i år.. Bra va?! Dessutom ska det vara sommarvarmt i marken på vår garageuppfart så att snön smälter undan av sig själv. Vi kommer alltså varken behöva skotta taket eller garage uppfarten i vinter. Helt underbart..
.
I shoppen är det egentligen tapetfeber.. Det kommer nya tapeter efterhand. Men jag måste ändå slänga ut tavelväggen med mina posters.. Vill ni ser fler så hittar ni dom HÄR.
Tack o hej..leverpastej:)
Jenny
Ps. jag hatar leverpastej...skitäckligt! Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: