jane the pain - inredning & sånt..

Alla älskar String..

Kategori: Köptips..

Jag fick ganska många frågor ang mitt önskeköp av String hyllan när jag bloggade om den häromdagen.. Alla tyckte den verkade så billig.. Och ja.. allt är ju relativt. Just den kombinationen som JAG vill ha landar på ca 6300:-. Den kan förstås bli både billigare och dyrare beroende på vilka delar man plockar ihop. PÅ Rum 21 kan ni plocka ihop er egen hylla.. Klicka in och Kika så kan ni räkna ut priset för just den hylla ni önskar.
Ni som tycker att jag bloggar glest.. kan jag meddela att jag just nu är tjänstledig från mitt vanliga jobb..Nu jobbar jag heltid i restaurangen och det tar både tid och kraft. Jag får helt enkelt se till att mitt helgbloggande blir 1000 ggr bättre;)
Jenny

Kommentarer

  • Therese säger:

    Ja de är suveräna, passar till allt möjligt och alla möjliga rum!!



    Trevlig kväll

    2012-03-01 | 20:53:37
    Bloggadress: http://vittellersvart.blogg.se/
  • Elena säger:

    Coola string! :o)



    Jenny jag undrar vad det är för färg du målat den vita KURA sängen med.. Tänkte och köpa en sån och tycker dom är urfula som dom är.. Är den sprutlackerad eller målat den själv?? Matt vit??



    Kramar



    //Elena

    2012-03-02 | 11:24:13
    Bloggadress: http://elenasmemoarer.blogspot.com/
  • Maria säger:

    Grymt snygga

    2012-03-02 | 12:55:20
    Bloggadress: http://renoveringarochresor.blogg.se/
  • Te säger:

    Tack för alla fina tips.Har nu matat dom superfina burkarna med en massa olika i.Prydligt.Sen blev det mera beställning från din fina shop.Kram Uffe

    2012-03-02 | 20:49:30

Kommentera inlägget här: