jane the pain - inredning & sånt..

Kärlek för väggarna..

Kategori: Inredning & inspiration

Alltså det har hänt grejer här hemma...Även om ni inte fått se. Felix rum är mer eller mindra klart. Han är sjuuuukt nöjd över tapeten. Jag är sjuuukt nöjd över att den inte syns från hallen.. 
Jag ska fota snart, bara det kan bli dags ljus någon dag.
 
En helt annan ska jag hittade häromdagen är underbara hemsidor med snyggaste affischerna!
Det är så kul när man hittar annat än det man inte ser exakt överallt..
Har ni inte besökt dom innan BÖR ni göra det på en gång!
 
 
 
 
 

 Sen blev jag hel förtjust i dessa..
 
Ännu gladare blev jag när jag hittade dessa under, UNDERBAR posters.. Jag tror liksom att tom jag skulle kunna ha dessa hemma.. Trots färgerna;)
Detta är KÄRLEK fär mina vita väggar.
 
AnthonyBurrill
NI hittar dom HÄR.
 
 
Vh Jenny
 
 

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    ÄNTLIGEN! Googlade "Var faan tog Jane the pain vägen?" Åsså vips... konstigt att jag inte kommit på den frågan innan! Tyckte väl det var knepigt att du börjat blogga om "var du kan hitta billiga (och fula) kläder och skor".... Såå, vad kul å skönt att man slipper känna sig så ensam i rollen som tapetmissbrukare av rang igen. Det har varit ett tufft år för mig, när du lade bloggen på is...;);)
    Kram Madeleine

    Svar: HEJ, haha.. vad rolig du är:) Kul att du ÄNTLIGEN hittade hit.. Mitt värsta är ju att folk ska tro att jag är hon. Folk lär tro att jag fått en hjärnblödning eller nåt..;) Här tapetseras högt och lågt.. SOM VANLIGT.Vi ses här då:)
    Kram Jenny
    Jenny

    2013-10-18 | 09:50:04
  • Madeleine säger:

    Hallå! Nu var det längesen igen:O
    (Du har väl inte druknat i tapetklister...;))
    Hajjar att det är mycket nu...med julpyntsgräl å adventsslagsmål.. likadant här. Igår skickade jag ut gubben på ett lagom lätt adventsuppdrag. Det skulle snurras in en julslinga i en liten prydnadssyren på tomten. Det slutade som något mindre konstnärligt begåvat (såklart, vad hade jag förväntat mig).
    Meeen, när du har tid hoppas jag vi får se mera av ditt härliga hem!! kram sålänge /Madeleine

    Svar: Hej. jaaa jag vet. Det var inte lika lätt att börja blogga igen som jag trott.. Men jag ska skärpa mig:)/ Jenny
    Jenny

    2013-11-26 | 16:02:04

Kommentera inlägget här: