jane the pain - inredning & sånt..

OK.. jag vet men...

Kategori: Inredning & inspiration

 
Jag vet att jag sagt att jag botat min inredningssjuka... MEN detta söta dockhus i kartong bör klickas hem..Bara grejen att det heter Villa Cartoon är ju hur gulligt som helst. Hit får ett helt gäng små prinsessor flytta i helgen. För då ska det dras igång ett visst litet (rätt stort) projekt här hemma.. Hehe.. och då är det ju bra om Vildaste Hilda har något som hon kan pyssla med.
 
Då sa det KLICK igen;)
 
 
 
Villan hittar ni på www.familyroom.se
Behöver jag säga att jag föredrar om Hilda inte klottrar ner det............ Gillar det i svart och vitt...
 
 
 
 
 
Och så var det det där med strulet....
Det var ett väldigt strul för att få rätt på blogglänkarna via bloglovin..Jag håller mer eller mindre på att bli GALEN. Mina följare på bloglovin som tidigare hamnade hos "nya" Janethepain har försvunnit helt...... Men hennes blogg ligger ändå kvar under mitt konto och jag kan inte få bort det hur mkt jag än försöker. Dessutom ligger där en bild på hur min blogg såg ut för längesedan och den länkas till henne. Not so good liksom!!
Ni som har bloggar får gärna hjälpa mig och länka till min nya adress www.janethepain.blogg.se 
Det är ju inte kul att börja om med bloggandet om jag inte har er med mig!
 
Jag vet att vissa av er har länkat till mig på era bloggar. Era länkar ju numera inte till mig.. Så om ni har ork och tid kanske ni skulle vilja ändra det.
 
Tuuusen tack:)
 
Ha en bra dag / Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Vällkommen tillbaka,så roligt att du börjat blogga igen.

    Alma

    Svar: Hej. TACK, hoppas du hakar på denna gången också.
    VH Jenny
    Jenny

    2013-09-23 | 10:01:26
  • Haga 26 säger:

    Shit vad tråkigt när det ska strula så.Men kul att du har börjat bllogga igen.Jag plockade bort min länk till dig när jag märkte att det var någon annan som bloggade.Men jag lägger dit en ny igen till denna sidan nu.Hoppas att många hittar tillbaka.Ha en fin dag/Kram.

    Svar: Hej.
    Åh tack vad snällt:) och vad skönt att höra att du förstod att det inte var jag! Då ses vi på bloggarna.
    Mvh Jenny
    Jenny

    2013-09-25 | 09:16:28
    Bloggadress: http://haga26.se/

Kommentera inlägget här: