jane the pain - inredning & sånt..

No more taggbuske!

Kategori: Inredning & inspiration

Jag sitter och inspireras av fantastiska hem på Alvhem mäkleri.. Alltså den som stylar dom har ju koll på läget om man säger så.. Nästa hus/lgh jag bor i ska ha stora snygga fönster!! och typ en asfalterad trädgård=ogräsfritt.. och det ska ABSOLUT inte finnas någon skitful taggbuskhäck som måste klippas 2 ggr/år. Sen kanske det kunde bo en händig man där också..  jag menar; och så skulle Filip över en natt bli väldigt händig! Hans intresse för snickeri och sånt skulle öka till ett befintligt intresse.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aaaahhhhhh nu kommer jag sova gott och dröma om den händige...;)
 
Ses! /Jenny
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hej! Har en fråga om ribbstegen, som jag antar H har? Har lyckats få tag på en, och undrar om typ av vägg ni satte upp den på? Tycker att det är roligt att du har hittat lite ork/inspiration till bloggandet:) har kollat då o då vart väldigt förvånad mode sidan. ❤️

    Svar: Hej.Vad kul att du hittat till rätt blogg nu då.. utan mode. För det var ju som sagt inte jag.. Ribbstolen sitter på en gipsvägg. Jag har monterat den med ca 12 st expander plugg. Funkar kalas. En expander håller ju ca 40 kilo eller nåt sånt.
    VH Jenny
    Jenny

    2013-09-25 | 22:08:29

Kommentera inlägget här: