jane the pain - inredning & sånt..

När vi släpper in en tredje part..

Kategori: Dumheter..

Är ni fler än jag som är trött på snön.. Det är jättefint.. MEN jättekallt, och då är det inte ens hälften så kallt som det brukar vara. Just nu tror jag iofs att min granne med snöslunga drar över min garageuppfart.. (Alltså skottar).. Jag ääälskar henne!!!!! 
 
Just nu vill jag ha grönskande grön sommar och lång semester. Sen i framtiden, när jag flyttar tillbaka till Halmstad (troligtvis aldrig)..då ska jag iaf bo så här.. Dvs om jag o Filip vunnit jätte mkt pengar.. eller släppt in en tredje part i vårt förhållande..alltså det kan vara vem som helst som har OFANTLIGT mycket pengar;)
 
Filip vill iofs inte bo nära havet.. Han oroar sig för höjd vattennivå och sånt där viktigt. Jag orar mig mer för hur saker ser ut och vem Brad Pitt är ihop med, ja ni vet sånt där som också är viktigt.. Alla är vi olika.. Enligt Filip kanske Halmstad inte ens existerar om några år.. Eller jo, typ som ett Atlantis.
Om man kollar på Huset nedan är det ju ändå rätt ok även om vattnet stiger en meter eller så.. DÄR vill jag bo!
 
 
Hoppas ni haft en bra dag.
Kram Jenny
 
 
 

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Om inte Filip vill flytta in i det huset, så lovar jag att bli din nya sambo. Vilket hus! Vilket läge! Kraaam;)

    2014-01-31 | 09:48:46
  • Anonym säger:

    Helt underbart bimbo, älskart!
    Huset var fantastiskt vackert, nåväl nu är det ju många år innan Halmstad kommer gå under, vi pratar om några hundra år. Nog ingen fara, om ni nu inte är så rika att ni köpt Er odödlighet... Fast då hade det vart troligare om du köpte en klon av Brad Pitt eller något.... Det så klart för Filips pengar, ;)

    2014-01-31 | 13:18:43
  • Madeleine säger:

    Suck... Jaa du, ibland slås man av hur illa mycket man behöver mer pengar... MYCKET mer pengar.... fort också.. Det där huset borde vara en mänsklig rättighet... litegrann som "rent vatten åt alla". -Rent-vatten-åt-alla-in-i-huset-så-man-kan-parkera-lyxigt-med-båten-lixom!!! Å förresten, vem vill inte bo i Atlantis?!? (Grodfötter har man redan å "volangerna " på kroppen skulle säkert funka som fenor. Ett snitt under dubbelhakan = gälar... Så. Klarrt. Bara å lära sig käka fisk också...;) )
    Faan, jag som fram till idag kände mig riktigt nöjd med min svarta nymålade sjuttiotalslåda. Jäkla skiit asså...;) Tjingeling för idag:)
    (nu blev det en sån där aaslång kommentar igen...försöker slippa undan dammsugningen serru. ska bättra mig, hehe)

    Svar: Eller hur!! Borde vara en rättighet för alla... Dammsuga.. Just det.. I min min framtida bostad ska jag ha självsugande golv! Varför har ingen uppfunnit det? Ha en bra dag:)
    Jenny

    2014-02-01 | 12:11:18

Kommentera inlägget här: