jane the pain - inredning & sånt..

Påskharen VS Påskpirater..

Kategori: Jag & familjen

Jag har köpt en ny våg... TYDLIGEN är man tyngre på den än min förra.........Tydligen är man tyngre på den än på alla mina vågar..digitala som odigitala..Ytters omotiverande! Men jag har allt räknat ut min totala viktminskning. Nya vågen ska inte få krossa mig! just nu är det kanske mest jag som krossar den.. Så jag har koll iaf..även om det kändes som att jag lika väl kunde mula lite choklad.
 
På tal om choklad....Tänk om vi kunde spola fram lite... Jag längtar till PÅSK. Inte pga av dom Kristliga själen..utan mer just för godisätande och påskäggsletande. Påsken är nästa bättre än julen. Iaf om det är fint väder.
 
Vi brukar klä ut oss till pirater och ha värsta grill cch skattjaktspartyt i skogen (dungen där vi bor..). Mycket uppskattat av både stora och små..Våra barn tror att det vi håller på med är helt normalt.. Typ som att Tomten ska komma....
Grannarna undrar förstås vad vi håller på med..Vi låter dom tro att vi är galna.
 
 
Det finns groteska pirater..
och söta pirater..
Sen finns det såklart "vanliga Påskkärringar", och ett träd där det växer godis..
 
 
Åååh vad jag längtar till PÅSK!
 
Ha en bra LÖRDAG och njut av allt godis ny trycker i er:)
Kram Jenny
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Kämpa Jenny! Vågfanskapet är säkert ett måndags ex.. Haha, kan tänka mig grannarna som tisslar bakom gardinen och tror att det där är nog en påsktradition från Halland😁 Ha en toppenlördag så ses vi på måndag👍 Kram på're

    Svar: Hej.. Det är jättemysigt. Jag vet inte vart vi fick idén ifrån. Vi tänkte skattjakt och då kändes pirater naturligt.. Sen höll det liksom i sig:)
    Jenny

    2014-02-01 | 14:31:17
  • Haga 26 säger:

    Ser ju superhärligt ut.Pirater vad fick ni den traditionen från :))

    2014-02-02 | 21:32:07
    Bloggadress: http://haga26.se/
  • Madeleine säger:

    Den vågen är defekt! SÅKLART! Lämna tillbaka å prova (samtliga vågar i butiken om d behövs) tills du hittar en som visar RÄTT (dvs. din drömvikt)...! OCH som sen inte håller på att visa högre å högre.. vafaan nånting här i livet kan väl ändå va stabilt.
    Påsken ja... mmmmm...snart är den hääär:):):)
    KRAAM
    ps..va var det för snyggingstolar (Shell?) jag såg i bakgrunden??? Du måste göra ett inlägg om dom med bilder (Oh, jaa massor med bilder) står själv i begrepp att råna en bank å köpa dom!!!

    Svar: Hej.
    Ja men jag vet.. Den är deffekt. Nu måste jag liksom väga mig på alla tre vågar för attt kunna räkna ut vad jag troligtvis väger;)
    Ja men jag vet att jag ska fota. Men det är ju liksom mörkt när jag kommer hem från jobbet. Har just nu bara en taskig mobilkamera att fota med. Tappade liksom min systemkamera i golvet förra året. Det var då all dog ut.
    Shellstolarna är fejk...... Jag är tyvärr inte så rik;)

    Ha en bra dag.
    Jenny

    2014-02-03 | 12:11:40
  • Madeleine säger:

    Det är fejk-stolarna jag också är ute efter... måste dock ändå råna en bank om de ska kunna flytta hit, annars riskerar jag att bli strypt i sömnen. I e.m kommer leverans på kontinentalsäng till äldste sonen...eehhh, smart drag såhär i efter-krigs-tider :o... efter-jule-strider :o...NEJ, efter-jule-tider, SKA D JU VA!!! ;);) Trist med kameran... Behöver också köpa ny, men vet inte vad jag ska välja...
    Bra dag till dig med!

    2014-02-05 | 09:22:03

Kommentera inlägget här: