jane the pain - inredning & sånt..

Det är iaf på g..

Kategori: Hemma hos mig..

Vilken helg...
Vi hade sen ett par veckor tillbaka bestämt att denna helgen helt skulle ägnas åt Felix nya rum. Vi drog alltså i lördags fm för att köpa golv. Vitt trägolv var tanken.. Det skulle ju matcha det andra golvet på plan 1. MEN det slutade med en svart plastmatta. SÅ enkelt tänkte vi som aldrig tidigare lagt den typen av golv.. Det blev bra... efter mkt om och men.... Dvs efter att vi åtgärdat ett viss limproblem som inte hade uppstått om vi inte lyssnat på säljkillen. Är det bara jag eller borde färg och golv och övriga butiksanställda i div hantverksbutiker inte yttra sig/ låtsas som att dom kan saker som dom inte kan?
Hundra år senare så ser golvet iaf ut som det ska. Jag och Filip klarade dessutom påfrestningen utan skilsmässa. Även om jag tycker att hans tempo är under all kritik....Jag menar HUR mkt kaffe kan man dricka på en dag? och HUR lång tid kan det ta att såga till 6 lister??? Svaret är MYCKET!
Iaf. så är Felix nya rum på g. Även om där är en hel del kvara att fixa med.
  
 
 
Hilda kommer bli en händig kvinna!! Randiga tapeten är snart ett minne blott:)
 
Här bjuds det på lite fulbilder.. Men det kan ju vara kul och se hur fult det va innan och hur bra det förhoppningsvis blir sen..
 
Ha en bra dag.
VH Jenny Jondelius
 
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Svar: D går inte åt mkt kaffe alls! Däremot så går d åt många KOPPAR m kaffe. Då din make häller upp kaffe, struttar runt lite förvirrat, ställer den nånstans, glömmer bort vart. Tar en ny kopp, struttar vidare osv osv... 😘

    Svar: Ehhh jaaa!!! EXAKT så är det. Jag vet inte hur många koppar jag plockat undan;)
    Det finns alltså fler..
    Jenny

    2013-09-29 | 23:02:00
  • Rosi säger:

    Vad roligt att du börjat blogga igen :)
    Har saknat dina inlägg.

    Ha en bra vecka.

    Svar: Tack vad snäll du är. Kul att du hittade hit. Hoppas du fortsätter följa.Mvh Jenny
    Jenny

    2013-09-30 | 07:42:08
    Bloggadress: http://www.funnyhowtimeslipsaway.se

Kommentera inlägget här: