jane the pain - inredning & sånt..

Öronlappar äger..

Kategori: Inredning & inspiration

Jag är ju inte den som överöser mitt hem med färg.. Men ikeas öronlappsfåtölj är ljuvlig. Nu provade jag iofs att ha oranga gardiner ett tag för att se om jag klarade av den skrikiga färgen.. Dom hängde uppe i en vecka.. Numer ligger gardinerna intryckta låååångt in i en garderob. Jag fattar egentligen inte varför jag envisas så med mina färgförsök.. Antagligen för att hemmet blir rätt platt utan. Men det går liksom inte. Irritationen var på topp över det kassa gardininköpet....
 
Om den ändå kunde finnas i nån annan behaglig färg... Typ svart;)
Jenny
 

Kommentarer

  • Alma säger:

    Den var snygg,fast fel färg som du sa det ska finnas i svart

    Svar: Eller hur!! Hade funkat i grönt också.. om det var rätt gröna färg:)
    Jenny

    2013-09-25 | 11:42:13
  • Fröken Sätterlund säger:

    Den finns i grått :) snygg som tusan!

    Svar: Hej..
    Ja jag vet.. men jag tycker den blir lite mesig i grått. Men den är snygg och skön. Såg att den kommit i vitt också..
    Jenny

    2013-10-01 | 21:22:26

Kommentera inlägget här: