jane the pain - inredning & sånt..

Klart att dom var slut...

Kategori: Inredning & inspiration

Vi håller fortafarande på med Felix rum... Åkte en sväng till Ikea ör att köpa tidningsställ..Dom var såklart slut. Sen beställde vi luckor till Felix skåp..Det blir en specialare som jag provat på innan. Billy bokhylla tillsammans med applåd kökslucka. DOCK har Ikea bytt hela sitt kökssortiment så det tog mer eller mindre ett år att beställa hem dom.. vilket ledde till att vi inte henn till färgaffären.... = allt blir fördröjt ytterligare......
Hoppas nu inte att det tar lika lång tid att få hem dom..Snart är vi i land..... snaaaart...
Under tiden sitter jag och googlar barnrums inspiration.. Det finns sååå mkt fint.
 
 
 

 
Ses imorgon... Förhoppningsvis ett steg närmre ett färdigt rum..
Jenny
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Hej!

    Så himla kul att du har börjat blogga igen! och som alltid får jag massa inspiration!

    /Lina

    2013-10-03 | 17:03:49
  • pysseliten säger:

    ja jätte kul att du är igång igen .Min blogg lust har tyvärr dött ut helt just nu då jag fått ett barnbarn som jag lägger tiden på :) men har instagram pysseliten så kör förfullt där älskar att byta och fixa hemma i allefall .
    Och du har ju gett massor inspration genomåren .
    Alltid kul att se vad ni har på gång i erat fina hem :)

    Svar: Hej. Vad kul att höra från dig. Det känns som att väldigt många av mina bloggfavoriter lagt ner sina bloggar...mer eller mindre.. Trist men förståeligt. Det tar ju ändå en del tid. Men nu tänker jag köra igång iaf. Hoppas du hakar på.. Jag får leta upp dig på insta. Kram
    Jenny

    2013-10-05 | 20:31:06
    Bloggadress: http://pysseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här: