jane the pain - inredning & sånt..

Sinnessjuk?

Kategori: Inredning & inspiration

Jag vet att jag sa att jag skulle köra igång igen.. Men så svårt det var. Lite beror det på min trasiga kamera som bara ligger i ett skåp och skräper.. 
 
Detta är vad ni missat:
-Jag gick till slut upp så mycket i vikt att jag började läcka choklad. 
-Chokladläckan resulterade i att jag fick avlägga värsta Nyårslöftet..
-Filip har slutat jobba i Norge
-Filip har börjat jobba i Stockholm 
-Felix har fyllt 10 år.... (konstigt med tanke på hur ung jag är).
-Stora julpyntsbråket uteblev då Filip manipulativt passade på att pynta med barnen en kväll då jag jobbade..
-Jag ompyntade såklart efterhand så att julen blev uthärdlig..........barnen märkte knappt något.
-Någon blev aningen besviken på julafton då nååågon helt ouppskattat fick 2 st kalendrar att hänga på väggen... Detta borde inte få räknas som present/julklapp, iaf inte två.
-Jag sa upp mig från Örebro kommun..Skit läskigt..
-Jag har lite brutit mitt löfte om att inte köpa inredning :S 
(Men jag har slutat köpa godis.. nästan slutat äta så jag tänker att det jämnar ut sig..eller?)
-Jag har INTE tapetserat om något på över två månader..det kliar dock en aning (skit mycket) i fingrarna..
Jag tror det var typ allt, eller nej.. Jag har för sjutton blivit ett år äldre.. 34 bast.. Snart 40 var det någon som sa.. Men det skulle nog inte jag vilja påstå.. 40 är ju gammalt;)
 
 
Fattar ni hur bra det är att Filip bor/jobbar i Sthlm?! Jag har flera ggr (typ 1 miljon) påtalat hur glad jag kommer bli över alla fina inredningspresenter han ska komma hem med varje vecka. Jag har varit noga med att påtala att dessa inte bör inhandlas i gamla antika butiker i Gamla stan.. Jag är osäker på om det gick fram...Han kolla för mkt på Antik rundan...
 
Jeg har hittat en del nya webshoppar som man bör besöka om man inte gjort det. Ni kommer hitta dom här nedan men även i länklistan.
 
Hos Fotografiskas Webshop hittade jag dessa... Det sa som vanligt... "KLICK". Jag klickade inte hem alla.. och jag kan tyvärr inte säga vilka jag köpte heller för då är det risk att någon i skallig karl Sthlm tror att jag är helt sinnessjuk;) det är jag inte! Jag är helt NORMAL!!!
 
 
 
 
 
Nästa ställe som bör klickas in på är Artilleriet
Där finns såklart mer än bara tavlor...
 
 
  
Äh nu får jag sluta skriva om tavlor..
 
Tack för alla era kommentarer..jag blir jätteglad av att ni skriver även om jag inte svarrar er med en gång. Jag försöker skärpa mig.
Till alla mina syskon lååångt borta säger jag bara Flytta hem!
Kram Jenny
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: