jane the pain - inredning & sånt..

Arbatsplats..it´s a must..

Kategori: Inredning & inspiration

Igår beslutade vi oss för hur vi ska göra med vår arbetsplats här hemma.. Eller vi.. Det är jag som står för dom smarta lösningarna här hemma (eftersom JAg är den smarta).. MEN för att vara lite ÖDMJUK..så skrev jag VI..(fast nu skrev jag iofs bort ödmjukheten).

Vår nuvarande arbetsplats är just nu vårt "matsals"bord..Himlans rörigt och irriterande att ha alla prylar där.. OPRAKTISKT i allra högsta grad. SPECIELLT när man inte behagar plocka undan efter sig.. Nämner som vanligt inga namn........

Givetvis kommer arbetsplatsen byggas av faktumstommar, som så mkt annat här hemma..Detta innebär att det kommer bli en tur till...trumvirvel....IKEA, idag!!! Till Filips stooora glädje.

På inköpslistan står även..

En vit stringhylla..möjligtvis en kopia..jag är inte så knusslig.
En snygg och gärna skön arbetstol..
En skrivbordslampa.. Ni vet vilken jag vill ha...Den gröna SIGNAL lampan förstås..Här är jag knusslig..


www.poshliving.se

Denna stolen står högt upp på min VILL ha lista..
Kanske en sån som arbetsstol..?
Eller har kanske ni tips på snygga stolar?
Det gör inget om den skulle vara grön.

Jenny

Kommentarer

  • Suzanne säger:

    De stolarna är supersnygga men letar du efter en skön stol så är inte denna den bästa.

    2011-01-23 | 13:00:59

Kommentera inlägget här: